zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

wtorek, 26 listopada 2013

Victorian ozdoby ...

Dzisiejszy  poranek z mojego okna ,,,

 A teraz moje Victorian ozdoby , duże dzwonki ,,dzwoneczek z rączką , kapelusiki i koszyczki ,,


Koszyk rozmiar XXXXL który zrobiłam juz dawno ,jako osłonka na dzoniczkę ,,
I jeszcze parę gwiazdek w kolorze fioletowym ,,,
W poprzednim tygodniu miałam przymusowe siedzenie w domu i dużo szydełkowałam , jeszcze nie wszystko wykrochmalone , pokaże w następnym poście ,,,

-------------------------------------------------------------------

Przypominam o moim CANDY  ,,

38 komentarzy:

  1. Violu wszystko śliczne kapelusiki tak cudowne koszyczki dzwoneczki ja tak nie potrafię albo nie mam cierpliwości zresztą nieważne ale cię ta zasypało u mnie pada bo pada ale nie ma takiej śnieżycy wszystko śliczne kochana buziaczki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak już rozpracowałam technikę szydełkowania tych ozdób , to chce się jej robić ,
      Pierwsze odśnieżanie już mam zaliczone ,,,

      Usuń
  2. Jaki piękny poranek ! Ozdoby szydełkowe najpiękniejsze , zwłaszcza te białe :)
    Miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no naprodukowałaś już tych ozdób - śliczne!
    Widok za oknem masz piękny ale ja nie tęsknię za nim i wolę oglądać na zdjęciach:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny poranek, u mnie jeszcze śniegu nie ma.Ozdoby przepiękne,urzekly mnie kapelusze i dzwonki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śniegu u Ciebie napadało?.Piękny wysyp prac.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudne ozdoby świąteczne:) i nie tylko :) Piękne kolory, a fiolety spodobałyby się mojej córci:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam napisać, że masz szeroką drogę hihi a to przecież ja w górach mieszkam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się rozejrzę , to myślę że mieszkam w górach a nie na pomorzu ,,,
      Droga może i szeroka , ale dzisiaj nie odśnieżona ,,,

      Usuń
  8. super:))ależ tego naszydełkowałaś:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. oj sypnęło śniegiem, sypneło :))
    u mnie też!

    OdpowiedzUsuń
  10. oj, Ty Pracusiu ... czy Ty w ogóle sypiasz :)))
    tyle pięknych prac :) a poranek uroczy :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Igo śpię i to dużo ,przymusowe siedzenie w domu i szydełko , Trochę przesądziłam boi mnie ręce bolą ,,,

      Usuń
  11. Jeju! Jakie cudne! Bardzo lubię szydełkowe ozdoby na choince:) A śnieg:):) Oj, dał dziś nam do wiwatu:) Pozdrowienia serdeczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córka do szkoły jechała dwei godziny , ja na szczęście miałam wolne , Jutro jadę , ciekawe jak będzie droga , bo już ponoć jest szklanka ,,

      Usuń
  12. U nas też sporo śniegu, ale już topnieje.:( Śliczne ozdoby.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne ozdoby!
    U mnie jeszcze nie ma śniegu ale straszą, że lada dzień...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale pięknie zasypało;)) Ja nadal czekam na pierwszy śnieg na razie tylko zimno u mnie.Śliczne ozdoby;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekne ozdoby swiateczne Violu...u mnie tez walil dzis rano snieg i wial paskudny wiatr...brrrrr jak ja nie lubie zimy...

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem, ale niestety tylko u Was, podziwiając prace innych. W moich robótkach cisza, ale mam już plany na kolejny obrazek... Wkrótce zapraszam do mnie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczne! Ja swoje już wykrochmaliłam, ale pewnie jeszcze coś przed świętami zrobię... U mnie też dziś sypnęło! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie jeszcze ani śladu śniegu - na szczęście:)
    Ozdoby szydełkowe przecuuuudne!!! bardzo mi się podobają:)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakie cudne widoki... u mnie na razie nie ma śniegu i wcale nie narzekam :-)
    Ozdoby cudowne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. U Ciebie zima pełną ... :) fajny pomysł z tymi osłonkami pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Zima u Ciebie na całego, u mnie jeszcze nie ma śniegu!
    Przecudne świąteczne ozdoby!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Po pierwsze zazdroszczę Ci śniegu :) Jak się go nie widzi 6 lat to taki widok jak Twój to marzenie :) A po drugie - piekna produkcja. Przymusowe siedzenie w domu było bardzo owocne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ale zima:)U mnie nie ma sniegu -jeszcze;)Przepiekne ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jej, jaka zima u Ciebie !!! U mnie trochę mrozu tylko i szadzi z rana... Ale fajne są te Twoje świąteczne dziergadełka :) Bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. WITAJ CORKO ŁADNA ZIEME MACIE U MNIE JEST TYLKO PRZYMROZEK PIEKNE MASZ TE OZDOBY JUZ 3 TYG I W DOMCIU BUZIACZKI PA. NA BOLE WEZ BLOKADY I PRZEJDZIE

    OdpowiedzUsuń
  26. jak pięknie biało! zazdroszczę takiego widoku! ja tak kocham zimę i czekam na nią z utęsknieniem :( a w Poznaniu tylko deszcz :( na śnieg się nie zapowiada :( mimo że prognozują go w telewizji i w internecie od dobrych 2 tygodni :(, a tu nic ... Koszyczki są bardzo pomysłowe i cudownie komponują się z doniczkami. Jesteś niesamowicie pomysłowa !

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...