zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

piątek, 19 czerwca 2020

Moje xxxxx

Czasami jeszcze coś wyczuwam ,choć bardzo rzadko ,..
Teraz częścią chwytak za szydelko   ..
Moja ostatnie hafty jakie zrobiłam,...


 

5 komentarzy:

  1. Cieszę się, że znowu jesteś. Bardzo podoba mi się metryczka, która wyszylas. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metryczke zakupiłem na Alliexpres jak druga jestem z niej zadowolona bo pierwsza nie skończyłem wyszywac kolory nie pasowały..
      Dziękuję za miłe słowa .
      Pozdrawiam

      Usuń
    2. A co teraz dziergasz?dlaczego nie ma nowych postów? 😊 blog zarasta.

      Usuń
  2. To drzewko z pieniążkami super pomysł:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie prace są cudowne! Drzewko z monetami to kapitalny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...