zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

czwartek, 8 kwietnia 2021

Celtic

 Odkąd zobaczyalm ten wzor zawsze chciałam go wyszyć.  Zakupiłam zestaw na AliExpress kanwa nr 11  i oto jest . Przerobiłam napis na polski nie było łatwo..


  




4 komentarze:

  1. Piękny haft. Widać że napracowałaś się przy napisie ale było warto. Wkomponowany jest idealnie i ta czcionka.. Ślicznie się prezentuje! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentuje ten haft!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczny haft! Napis przerobiłaś idealnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...