zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

niedziela, 25 lipca 2021

Toile de jouy kartki z książek

 Jak ja lubię oklejac kartkami z książek.  Czasami czytam ze to gazety ale nie kochani to  sa stare podręcznik.  

Jakiś czas  temu  powstała nowa szafka nocna . Oryginalnie były trzy szuflady  ale jakoś juz szwankowały zastopilam  dwie kartonami oklejonymi materiałem jakże ulubionym przezemnie Toile  de jouy  .Który już dawno temu dostałam od Alicji prosto z Wiednia . Zostawiłam do go na szczegulene okazję.  Książki dostałam od sąsiadki.  Gałki tez juz dawno zakupione porcelanowe doczekały .




6 komentarzy:

  1. Uwielbiam oglądać, jak stare przedmioty otrzymują nowe życie! Sprawne ręce, głowa pełna pomysłów i oszałamiająco efekt.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję zawsze cieszy ze podoba się komuś to co robimy.. uwielbiam oklejac kartkami.

      Usuń
  2. Świetne ,pomysłowe,i bardzo w moim stylu:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje . Kubie oglądać twoje pracę takie w moich kolorach .

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł i fajny efekt końcowy. Udana metamorfoza. Powstała nietuzinkowa i oryginalna nocna szafka :) Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję musze jeszcze popracować nad szuflada żeby się lżej otwierała ..

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...