zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

poniedziałek, 6 września 2021

Dużo się dzieje ..

Ostatnie szydełkuje bardzo dużo ale obecnie wróciłam do haftu . Zakupiłam parę zestawów na AliExpress jestem z nich zadowolona cena przystępna i odziwo.polubilam malowane kanwy . Ale.post ma być o.moich szydelkowych pracach . 

Mam dwie wnuczki dla których coś staram się zrobić.  

Zrobilam dwie tuniki na lato ..

Dwie kamizelki choć nie mam zdjęcie drugiej . 
Coś dla siebie torebki i woreczek ..







Zakupiłam kolejne włóczka



6 komentarzy:

  1. ale maja się z Toba dobrze te wnuczki:)))tych tunik to im chyba wszystkie kolezanki zazdrościły:)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajeczne są te tuniki.Kolorki świetne. Torebki bardzo pomysłowe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...