zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (41) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (23) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

niedziela, 12 marca 2023

Materiał Toile






 Odkąd zaczęłam przygodę z blogiem   widziam i podziwiam piękne materiały Toile de lux. na blogach zagranicznych   . Parę lat temu   pokazały się i u nas   . A teraz przyszy do  mnie dzisiaj te naj bardziej wyszukane . Ile to ja się nadrukowalam tych scenek   A teraz ma i ja,   będą nowe zasłony   ..   . 

2 komentarze:

  1. Ja też pamiętam jak robiłam nadruki na tkaninach,bo tak chciałam mieć ten wzór:))teraz mam i tapetę i poduszki i nawet fartuszek do kuchni:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak fajnie cieszą one nasze oczy . Tapetę to i ja bym chciała.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...