zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

środa, 10 września 2014

Czarno - biały post ,

Z potrzeby i zmiany wnętrza łazienki powstały takie to oto czarno- białe dodatki ,,
Nowo zakupiona taśma z kryształkami ,,,


Powstały nowe zazdrostki szydełkowe ,,
Pierwsza moja zabawa w przecierki i nawet mi się podoba ,,,
Wieszak trochę kombinowany ,deseczka zakupiona już bardzo dawno temu   TU TAJ 
 a wieszaki dostalam od Karoliny z Białego domu ,,,
Cieszę się że znalazły zastosowanie ,,,

A tu drugi wieszak z przecierkami ,,

Przemalowałam też lustro ,,
Powstało też tak szybciutko nowe etui na waciki ,,
Na tą chwile skończyłam robić czarne dodatki , jeszcze muszę dokończyć malowanie pralki..
Wracam do Paryskiej damulki ,,,

11 komentarzy:

  1. Elegancko masz w tej łazience :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne te czarno - białe dodatki! I fajny pomysł na łazienkę:) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. no wreszcie kochana mogę coś tu skrobnąć - powiem tak na szybko - extra wszystko robisz i bardzo stylowo i elegancko = a omnie się nie martw Violu mam więcej innych zmartwień - pappapa buziaki ci ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Efektowny wystrój . Bardzo podoba mi się ta zasłonka z kryształkami.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to się u Ciebie dzieje :)) Fajne te kryształki, dużo kosztowały? To kupuje się z metrażu czy na sztuki?
    Zarzuciłam Cię pytaniami, ale bardzo mi się spodobały razem z firaneczką :))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne czarno-białe zazdrostki :-) Rewelacyjny pomysł, a taśma z kryształkami pasuje doskonale.
    Świetne wieszaki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Violu łazienkę masz cudowną i te dodatki no super :)
    A gdzie kupiłaś tę taśmę z kryształkami szukam do
    lampki nocnej podobnej ??? Zazdoska jest śliczna !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne połączenie bieli z czernią:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tasme na metry za 12 zł , kupiłam w sklepie z firankami., Widziałam tez w Liroju , pinoc angielskie ale juz za ponad 20 zł,

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...