zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

niedziela, 30 grudnia 2012

Pêle-mêle post ..

Dziękuje za bardzo miłe życzenia , bardzo miło się je czytało . 
Święta już minęły a u mnie jeszcze ozdoby świąteczne , które robiłam przed samymi świętami na szydełku .  Wiktoriańskie koszyczki , wachlarze ,dzwonek i mały gramofon   ..   Victorian Crochet Ornaments..


Ozdoby na płytach CD i na deseczkach .



Zrobiłam perę nowych  lampionów i te raczej zostaną u mnie...
Konik na biegunach moje marzenie i jest już u mnie ...
Zawsze wzdychałam do tych mebelków jak je widziałam , ale cena powalała na kolana .
Mam swój ulubiony komis i czasem do niego zaglądam . znalazłam stareńkie zdjęcie , kupiłam ,

 

Wychodząc zauważyłam stolik a za chwile drugi , ..Teraz stoją u mnie dwa Ludwiki , ..Wygląda na to że środkowego stolika brakuje ...


Korzystając z okazji i wolnej chwili ..

Życzę wam wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku , oby był lepszy od minionego ..
Życzę wam dużo pomysłów twórczych i dużo czasu na ich realizacje ..
Zdrowia i radości ..

33 komentarze:

  1. Pięknie! Lampiony cudne!!! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle Viola natworzyla same slicznosci i to tak roznorodne...stoliczki wygladaja pieknie ,ich nozki sa takie smukle,moze sredniego uda Ci sie dopasc tez...
    Violus a to zyczenia ode mnie i moich bliskich
    http://www.youtube.com/watch?v=SP_iMql6cLk
    SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU 2013!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne ozdoby. Ja też Ci życzę szczęśliwego Nowego Roku wiele radości z robótkowania i sukcesów osobistych. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Same wspaniałości. Również życzę Ci wszystkiego co najlepsze na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne :-)
    Szczęśliwego Nowego Roku :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne ozdoby,równiez Ci Wiolu życzę Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Samych radosnych i szczęśliwych dni w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach kochanie cudne lampioniki konika tez mam dzieki lilli z malowanego kokonu szydelkoweprace zachwycaja. A ludwiki strzał w 10. Pozdrawiam serdecznie i pozdrowienia dla corci niech jej toaletja służy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne ozdoby zrobilas a juz te ludwiki urzekly mnie niesamowicie..piekne..Violu..pieknego Nowego Roku Ci zycze .)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne drobiazgi i nie-drobiazgi.:) Pomyślności w Nowym Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracowicie kończysz rok, śliczne drobiazgi :) Stoliczki są rewelacyjne.
    Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne ozdoby Violu zrobilas i cudowne zdjecie znalazlas !Mysle,ze zaraz po Nowym Roku zabierzez sie za stoliczki,myle sie?hihihi
    Violu wszelkiej cudnosci w Nowym Roku i samych najpiekniejszych chwil kochana Tobie,coreczka i calemu Twojemu domowi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ozdoby :)
    Szczęśliwego nowego roku !Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne ozdoby!
    Szczęśliwego NOWEGO ROKU!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe rzeczy!!!
    życzę Ci równie twórczego roku
    i wszystkiego najlepszego, niech się spełnią Twoje marzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękności szydełkowe - podziwiam!
    same cudeńka stworzyłaś:)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na ten Nowy Rok 2013 życzę Ci wszelkiej pomyślności, radości, pięknych chwil, miłości, dobrej przyjaźni, uśmiechu, spełnienia marzeń i nadziei, zdrowia oraz wiele inspiracji i twórczych pomysłów!

    Ślę ciepłe pozdrowienia z uśmiechem serca i nutką zimowego słoneczka.Pięknych chwil życzę!
    *
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałości!
    Spełnienia marzeń z Nowym Rokiem, samej radości każdego dnia i chwili wytchnienia tylko dla siebie. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Radości,zdrowia i spełnienia marzeń w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczesliwego Nowego Roku ! Aby byl lepszy niz poprzedni !
    Usciski -Ag

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku - Wielu udanych prac i energii do ich tworzenia :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Dużo bąbelków w szampanie , kogoś kto zrobi śniadanie, a na każdym kroku szczęścia w Nowym Roku życzę.....:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana, życzę Tobie i Twojej rodzinie, by Nowy Rok przyniósł wszystko, co najlepsze !!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Violu wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, wiele radości, spełnienia marzeń i mnóstwa pomysłów robótkowych :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku!
    Dziękuję za życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  27. Serdeczności na Rozpoczęty Rok,wielu wen twórczych i radosci tworzenia-aga

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej Kochana ;o) dziękuje za odwiedziny ;o) To jakiś len 28ct ale nie mam pojęcia jakiej firmy i gdzie kupiłam, leży u mnie spory kawałek więc postanowiłam go wykorzystać ;o) jak się dowiem jaki to konkretnie to dam Ci znać ;o)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego, co najlepsze, w tym Nowym roku Ci życzę !!!
    Mnóstwa nowych pomysłów i bardzo ciekawych zdobyczy zakupowych.
    Gratuluję takich udanych zakupów.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Viola! Świetne lampiony zrobiłaś, a stoliki ala Ludwik - pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ludwiczków zazdroszczę, oj zazdroszczę :)) Ozdoby przedświąteczne śliczne,konik piękny , a Nowy Rok niech Ci przyniesie samo Dobro.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj wreszcie tu dotarłam , widze mase pieknych przedmiotów , te lampiony sa bardzo oryginalne ,no pomysłów Ci nie brakuje ,zyczę aby ten rok był nie mniej udany a nawet lepszy , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...