zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

wtorek, 11 grudnia 2012

Bombki po raz II

To już chyba ostatnie bombki w tym roku , szydełkowe Victorian Crochet Ornaments   i oklejane ..
W niedziele byłam na kiermaszu i coś tam udało mi się sprzedać ..
Trudno stwierdzić co bardziej ludzi interesowałam , moje gwiazdki szydełkowe raczej nie ..
Chciałam uchwycić brokat, który na paru bombkach posypałam ...




 I ostatnie aniołki które nie udało mi się dobrze wykrochmalić ...

18 komentarzy:

  1. Jaka ilosc imponujaca,cudne ornamenty .Fajnie,ze udalo sie Tobie sprzedac ,ja tez juz skonczylam swoje zamowienie i juz mam czas dla siebie
    Pieknego tygodnia Violus!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się zrobiło tyle pięknych ozdób, to ma się czym ubrać choinkę!Dobrze jest trochę zarobić , przynajmniej można zakupić akcesoria do dalszej pracy bez uszczerbku z domowego budżetu.Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombki przepiękne!. I aniołki bardzo mi się podobają, ostatnio przymierzałam się do takich, ale zrezygnowałam za skomplikowane mi się wydały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się wszystko podoba:). Ślicznie muszą wyglądać Twoje ozdoby na choince:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje bombki szydełkowe chyba nigdy nie będą tak pięknie wyglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace!!! Będziesz miała prześliczną choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kolekcja świąteczna!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No, no, calkiem pokazny zbior cudow :) Mnie sie marzy zebym kiedys sama potrafila zrobic takiego szydelkowego aniolka...he he...ciekawe ile lat przejdzie zanim to zrealizuje :)
    Zaczynasz byc doskonala w pracach szydelkowych, gratuluje , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ozdoby! Bombki bardzo fajnie się prezentują i są wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie bombki na choince pewnie
    cudnie będą wyglądać mam nadzieję , że
    się pochwalisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne te bomki! a brokat bardzo dobrze udało Ci się uchwycić:-)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne bombki, wszystkie, ale najbardziej te pierwsze mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Imponująca kolekcja - chętnie zobaczę choinkę przystrojoną w to wszystko!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie są prześliczne, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam wziąć niby udział w kiermaszu w niedzielę -jednak nie zdązyłam w tym roku nic przygotować w klimacie swiatecznym-wyjmę starocie z zeszłego roku .Moze uda mi sie zrobić jeszce jakies wianki ewentualnie.Twoje banieczki sa słodziusie!!!pozdrówka ciepłe-aga

    OdpowiedzUsuń
  16. szydełko to dla mnie wielka tajemnica więc tym bardziej bardzo podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...