zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

niedziela, 2 października 2011

Szydełkowe ozdoby ..

U mnie dzisiaj trochę już świąteczny  post ,
Już na niektórych blogach pojawiają się ozdoby choinkowe
i ja postanowiłam spróbować swoich sił na szydełku  .
Bardzo podobają mi się ozdoby Viktorian można je zobaczyć TU TAJ
Spróbowałam zrobić aniołka i bombkę

Chciałabym jeszcze coś z tej serii zrobić , może ktoś już próbował i ma wzory znakowe a nie pisane po angielsku .
Jeszcze spróbowałam ażurowego anioła ale jest jeszcze ie usztywniony


I SZUKAM TAKIEJ OZDOBY NA BOMBKĘ

13 komentarzy:

  1. Myslalam ze Ty tylko krzyzykujesz a jak sie okazuje wprawnie tworzysz rowniez szydelkowe cudenka..sliczne .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Violu prześliczne, sodziutkie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny aniolek i bombka.
    Ta ozdoba ktorej szukasz tez ladna bardzo.
    Najmilsze pozrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię anioły w każdej postaci!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne aniołki ! Ta ozdoba z ostatniego zdjęcia super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety nie pomogę-a ozdóbka na bombkę cudniasta-oby ktoś się ze schematem znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiało świętami,ale jakże pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wierzyc sie nie chce, ze sama wyszystkiego sie nauczylas! Ty stalas sie moja inspiracja ku temu,zeby nauczyc sie szydelkowac. Wiek nie ma nic do rzeczy, a przyslowie "Czego sie Jas nie nauczy..." jest raczej destrukcyjne i nie zgodne z prawda, bo jak widac i ci pozno powolani potrafia niezaleznie od wieku czegos sie porzadnie nauczyc...:) podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne sa te szydełkowe ozdoby ,od lat sie za nie zabieram z marnym skutkiem ,dlatego tak mi sie podobaja Twoje

    OdpowiedzUsuń
  10. Violu cudne,że są ludzie tak zdolni jak ja.Robótki nie mają dla mnie tajemnic i wszelkie techniki.D

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...