zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

czwartek, 26 maja 2011

Mamy i dla mamy

Dziś szczególny dzień , dzień matki . Więc pokaże czym się moja mama zajmuje , a jest to haft richelieu .Jak widzicie moja mama jest też wyszywającą to postanowiłam zrobić dla niej woreczek na mulinę, pokrowiec na nożyczki i biskornu.



8 komentarzy:

  1. Serwetusie robione przez mamę piękne;twoje podarki dla rodzicielki także cudowne;woreczek ozdobiony szydełkowa damą świetny;w poprzednich postach widziałam jak ozdobiłaś damulkami firanki to niepowtarzalna i piękna ozdoba;
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham haft richelieu, a Twoje prace cudne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny prezent przygotowałaś :)
    a prace mamy podziwiam :) to dla mnie czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenciki dla mamy zrobiłaś. Teraz już wiadomo po kim masz talent:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne prezenciki i takie praktycne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty ! Bardzo podoba mi się szydełkowa dama na woreczku ,a serwety cudo !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne serwetki i piekne Twoje prezety.Duzo radosci zycze!

    OdpowiedzUsuń
  8. WITAJ CORKO NIE WIEDZIAŁAM ZE POKAZAŁAŚ W TAMTYM ROKU MOJE PRACE I DZIEKUJE ZA KOMENTAZE OD KOLEŻNEK MAMA

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...