zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

czwartek, 15 grudnia 2011

Ozdoby świąteczne

W pierwszą niedzielę adwentu zrobiłam wieniec adwentowy ze świeczkami i zapomniałam wstawić zdjęcia a tu już powstał następny wieniec na drzwiach  i taki tam co wisi w przedpokoju .


Popełniłam parę skrzydełek Tildowych  na choinkę  z filcu . i już wiem że dostanę książkę Tildy po polsku pod choinkę  i mam nadzieję że powstaną jakieś Tildy u mnie .
A książkę można zakupić  tu taj kliknij




Jedne skrzydełka poleciały już do Różanego Anioła Jak wcześniej pisałam mieliśmy prywatną wymiankę  kliknij
Zdjęcie moich prac jaki wysłałam do Dominiki , teraz  mogę pokazać bo już dotarły .

11 komentarzy:

  1. Przepiękne wieńce -ten z dzwoneczkami najbardziej mi sie podoba ,skrzydełka super ,a prezent pod choinkę dostaniesz baaardzo fajny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne ozdoby, a wience w szczegolnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to wszystko u Ciebie pięknie wygląda, a ja jestem daleko w lesie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko śliczne, urzekły mnie aniołkowe skrzydła :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne różnorodne ozdoby.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ozdoby :-) Bardzo mi się podoba ten z dzwoneczkami. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne ozdoby ,wieniec z dzwonami moj ulubiony.Cudna wymianka widzialam u Aniolka rowniez.Serdecznie pozdrawiam Violus Ciebie i dziewczynki

    OdpowiedzUsuń
  8. skrzydła odlotowe.
    Czy wzorek może być po niedzieli?(chodzi o damcie z różami?)

    OdpowiedzUsuń
  9. Viola skrzydełka śliczne, dobrze, że dostałam te z różową ozdobą! ;)Bo najbardziej mi się podobają, widać, że mnie troszkę znasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne dekoracje :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...