zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (41) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (23) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

czwartek, 2 lutego 2012

Wyróżnienie

Wielka radość sprawiły mi przesympatyczne kobietki Pelasia z  czarodziejkaiglyinitki
Joanna mixrobotkowy. Od których otrzymałam wyróżnienie strasznie to miłe że podoba się innym to co sami robimy ,.  Dziękuje wam ślicznie ..
Wszystkie blogi które obserwuje i pisze komentarze zasługują na wyróżnienie i ciężko mi wybrać tylko 10.
Tak wiec wszystkie jesteście wyjątkowe . Ostatnio się rozpędziłam i strzeliłam babola .A że nie lubię pisać o sobie to nie wywiązałbym się z zasad,,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...