zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Testuje

Otóż testuje nowy klej , zobaczcie co mi wyszło ..
Zrobiłam broszki i małe guziczki do broszek,..



Camee z białą koronka już noszę , żeby sprawdzić czy się nie zniszczy za, szybko ..

Zainspirowana haftem Mysi popełniłam taki oto napis .Sama posiadam rybkę drewnianą z tym napisem , który wisi nad drzwiami ..Muszę zakupić tasiemkę że by go dokończyć ..


10 komentarzy:

  1. Śliczne broszki i haft też :) Może zdradzisz co za klej testujesz? Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że klej zdał egzamin, bo wszystko efektownie wykonane! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super guziczki,,napisz Violu jaki to klej..a ten napis krzyzykami bardzo udany..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystko mi się podoba:) i broszki i guziczki i napis:):)

    OdpowiedzUsuń
  5. haft bardzo mi się podaba :)
    a cóż to za klej Violu?
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. alez z Ciebie kreatywna kobitka...same slicznosci,a hafcik piekny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Guziczki wyszly swietnie, cos nowego na tapecie :) A haft tez fajny, ja bym sobie taki oprawila w jakas spokojna ramke i powiesila tak, zeby goscie juz od drzwi mogli go zobaczyc ... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...