zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

środa, 23 maja 2012

Stare hafty , nowy pomysł .

Fiolki perfumów powstały parę lat temu i zdobiły małą firankę na drzwi łazienkowe  .
Teraz zrobiłam z nich  małe zawieszki.

Ciąg dalszy małych haftów - zawieszek .
Powstały  dwie biedronki  .

.

11 komentarzy:

  1. śliczne te niebieskie zawieszki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne perfumy. Ty to masz cierpliwość. Nie było nic z interesującej porcelanki, ale w zamian coś się dla Ciebie robi i będę polować dalej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Flakoniki z perfumami sa swietne, akurat teraz jak wiesz przeszlam na szarosci i blektity, wiec tym bardziej mi sie podobaja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się prezentują.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne,zwlaszcza ta delikatna buteleczka z kwiatami otoczona bialą koronką:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega fajnie wyszły te zawieszki ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i pomysłowe :) Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...