zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

niedziela, 7 października 2012

Zaczęte jeszcze nie skończone

Zaczęta zazdrostka już zbliża się do finiszu , tempo się trochę zwolniło i powstały małe przerywniki ..
Małe przerywniki , zawieszki ..
Przypomniało mi się że mam nie skończony haft na prezent , duże drzewko pieniężne i mam nie za dużo czasu , muszę się wziąć za niego ..

Miłej niedzieli życzę ..

24 komentarze:

  1. Violu, ja już nie nadążam za Twoimi pracami :)
    zazdrostka piękna, drzewko zapowiada się ciekawie ... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiolu Ty nie masz czasu , a tak piękne prace tworzysz,zapraszam Cię po wyrożnienie do siebie,i życze miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  3. masz niesamowite tempo :) piekne prace tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ pracowita z ciebie kobitka!:) Ten haft na czarnej kanwie -szacun!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brak czasu, i tyle rzeczy zrobionych :)
    Ciekawa jestem, jak będzie wyglądało to drzewo gdy je skończysz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana trzymam kciuki za drzewko,ktore na pewno ukonczysz w terminie...zazdrostka juz wyglada pieknie...przerywniki bardzo urocze...jestes niemozliwa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy mogłabyś przesłać mi na maila wzór tego drzewka? właśnie poszukuję takich drzewek....
    kgosia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe drzewko,zazdrostka pewnie wzbudzi zazdrość przechodniów, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna zazdrostka! Drzewko rewelacyjnie się zapowiada, a przerywniki słodkie :) Podziwiam tempo, w jakim powstają Twoje prace! Miłej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne te małe przerywniki!
    a drzewko zapowiada się cudnie :)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Idziesz jak burza z tą zazdrostką. Drzewo będzie piękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam serdecznie!
    Zazdrostka przecudowna, hafty piękne.Tworzysz cudowne rzeczy, jestem pełna podziwu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie zrobilas ta zazdrostke!
    Nowy hafik zapowiada sie pieknie.
    Zawieszki bardzo slodkie
    Violus cudnej niedzieli Wam zycze :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdrostka cudna - hafcik rewelka :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale Jesteś pracowita! bardzo podoba mi się ten hafcik i nie mogę się doczekać końcowego efektu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. ale tego dużo, wszystko bardzo ciekawe, a ja tu pobuszuję w poszukiwaniu kolorowych kanw ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje zazdrostki są cudne - coś o tym wiem, bo jedna z nich zdobi moje okno w kuchni! A ta z serduchami jeszcze śliczniejsza! Fiu, fiu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawsze jak widze Twoje szydelkowe postepy to sama siebie strofuje ; "wez sie tez wreszcie za to porzadne uczenie szydelkowania.."ale jak widzisz u mnie z tym kiepsko, wiec Twoje kolejne prace mnie po prostu zawstydzaja ..eheee!
    A ten haft tego drzewka to piekny motyw, ciekawe ile bedzie Ci na taki projekt potrzeba i jak sie w koncu zaprezentuje, trzymam kciuki za szybkie zakonczenie,pa, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie Violu - zazdroska rośnie w oczach :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie przerywniki w pracy dobrze na nia wplywaja:)
    A haft wow, jestem pod wrazeniem, jest ogromny i pewnie duuuzo czasu pochlonie, ale zycze aby praca byla bardzo przyjemna.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. praca wre i jak widzę pomysłów nie brakuje, świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niesamowita staranność i precyzja, będzie piękne drzewko. Zazdrostki pozazdościć:))Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...