zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

sobota, 27 lipca 2013

Melodyjnie i niebieskości ..

Dziękuję za miłe słowa w poprzednim poście ,,

Miałam wcześniej się pochwalić co przywiałam z urlopu , otóż moja koleżanka robi cudne rzeczy  z odlewów gipsowych , mi się najbardziej podoba Maryja ..
Na razie wszystko jest białe może kiedyś będzie kolorowe ,,
Czasu brak ...
Namawiałam koleżankę na założenie bloga , żeby mogła pokazać co robi ...
Postaram się i będzie można do niej zaglądać ,,


A teraz  pokażę moje niebieskości ,,,
Zaczęłam od bramki ..

Tak wygląda skończony ..Co z niego będzie jeszcze nie wiem ..
Nadal oklejam papierem nutowym , w sumie już mi się kończy , może na Jarmarku coś znajdę ..

 A oto  mój nowy parapet..

Coś tam szydełkuję ..
--------------------------------------------------

I jeszcze małe zakupy w Pepco ..


11 komentarzy:

  1. Śliczne figurki dostałaś:) domyślam się, że je ozdobisz. Haft zapowiada się ciekawie, tak jak i szydełkowe nowości:) A zakup cudny :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Figurki przepiękne! Twoje krzyżykowe niebieskości bardzo mi się podobają, ciekawe do czego je wykorzystasz.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne. Hafcik pierwsza klasa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne figurki, a ten niebieski hafcik śliczny!Do Pepco muszę zajrzeć może coś wyniucham dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Haft z bramą, od razu skojarzył mi się z pamiątką ślubną..

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny ten hafcik:))czy to będzie obrazek?:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie śliczne te figurki! No i haft - cudny! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne figurki przywiozłaś,mnie też podoba się bardzo Maryja.Hafcik również cudowny, ciekawe co z niego zrobisz ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne figurki! Hafcik prześliczny i z szydełka widzę wychodzą cudowności! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy, dopiero co kupiłam podobną klateczkę

    OdpowiedzUsuń
  11. WITAM CIE WIOLU PIEKNE TE FIGURKI OBRAZEK TEZ NO I TE NAKŁADKI NA SERWETKI PIEKNE JUZ NIEDŁUGO DO DOMU OJEJ POZDRWIAM WAS WSZYSTKICH MAMA

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...