zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Kwadraty szydełkowe -poraz II

 Dziękuje za miłe słowa w przednim poście , one tak motywują do dalszej pracy , same wiecie najlepiej ,,

Takie upały że nic się nie chce ,ale pomału  powstały kolejne 3 kwadraty .
Kiedyś kopiłam puszkę piętrową na herbatę , ta zielona ,
następna powstała z puszek po landrynach , przyklejona jedna do drugiej , małe etykiety i gotowa ,,
Następny recykling .
Butelki po sokach , etykiety i słoiczki na przyprawy gotowe ,,
Między czasie powstaje prezent wymiankowy , ale o ty innym razem ,,

Kolejny widok z mojego okna ,,
I małe zbliżenie , co też lata po moim niebie ,,(jak to Kargul mówił )
A no często lata ,bo mamy we wsi pana który często sobie lata  balonem .,,
Dzisiaj , godzina 20 ,00 , charakterystyczny hałas unoszącego się balonu ,
ciężko było zrobić zdjęcie z bliska , między domami ,,bo szybko się oddalał ,
Może uda mi się kiedyś zrobić zdjęcie z bliska ,,

16 komentarzy:

  1. Ale ten pan ma fajnie! Zazdroszczę! I tobie widoku.:) Świetny pomysł z tymi puszeczkami po landrynkach. Podoba mi się ! Pojemniczki na przyprawy też.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne pomysły, też staram się nadać nowe życie wszystkiemu co się da :) A kwadratowe dzieło zapowiada się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba recykling w Twoim wykonaniu. Ja też podobnie wykorzystuję słoiczki, buteleczki.
    Oj polatałoby się, polatało!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zwykle masz fajne pomysły na wykorzystanie różnych rzeczy :)
    Kwadraty, które robisz, są bardzo ciekawe, nie mogę się doczekać całości obrusa...
    Fajnie z tym balonem macie ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie porobiłaś z przyprawami:) oj a balonem bym się chętnie z nim zabrała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pomysłowe ,te pojemniczki na przyprawy.
    Można skraść Twój pomysł Violu?
    Pozdrawiam ciepło:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Wioluś:) Fajny recycling:) Polecieć balonem.. ale byłoby fajnie:) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ALE TA IMPREZA KOSZTUJE 500 ZL,ZA GODZ. OD OSOBY MIŁO CO

      Usuń
    2. Może i tak , ale ja za patrzenie nie płace ,,

      Usuń
  8. Też lubię adoptować różne pojemniki do celów kulinarnych, ten recykling bardzo Ci się udał!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobnie jak ty również recyclinguję wszystko co się tylko da,mąz sie smieje i nie wyrzuca nawet zużytych biletów bo wie,ze ja i tak znajde im jakieś przeznaczenie:) ostatnio np pojemnik po wybielaczu vanish-tym do białego, fajne jest bo cały bieluśki,wraz z zakretką i np mozna w nim po wyparzeniu coś w kuchni przechowywać.A u mnie moze amatorow lotu balonem nie ma, ale mam mewy ktore mi smigaja kolo balkonu i sąsiada gruźlika który każdy poranek umila mi swoim kasłaniem:)Pozdrawiam.ABily

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowa kobitka z Ciebie Violu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeżeli chodzi o druty to zawsze Ciebie podziwiam bo jak wiesz ja nic nie potafię
    i okrutnie Ci zazdroszczę :)))
    Ja za to również często sobie coś zrobię
    z niczego lubię taki recycling
    a jeżeli chodzi o balona to właśnie dziś
    taki jeden mi nad głową przeleciał ale
    fotki nie zdążyłam cyknąć ;)
    Zresztą to u nas norma lata tu
    kilka takich np: firmy Orlex i też inne .
    Można samemu polecieć ale ja dziękuję raczej
    mam lęki hihihi ;)Czasami młodzi małżonkowie sobie taki wypożyczają w dniu ślubu !!! Często też innym takim turystom macham a Ci radochę mają haha . A kiedyś kilka lat temu był wielki zlot balonów i tylko ze 30 sobie po niebie latało nawet na mieście wielka imprezka była a teraz nic długo nie było i nie wiem czemu czyżby to tylko jedna taka impreza była ??? Z tego co pamiętam mówili ,że wrócą ciekawe kiedy ??? Były to zawody np: rzucali workami do celu X fajnie wtedy było . Oki oki idę już spać bo się tu rozpisałam Tobie na maxa sorki hihihi
    pa ;) Ciepło pozDrawiaM ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Recykling to sie chwali, super pojemniczki :)
    Widoki tez masz swietne.
    usciski

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...