zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

czwartek, 13 sierpnia 2015

Pele mele post

Cały czas coś robię mniej już stawiam xxxx większość to teraz u mnie prace szydełkowe ,,
Próby haftu wstążeczkowego.



Kolejny elf ..
Uwielbiam ich buzie , mam chęć na kolejne ,,


Obecnie kończę serwetkę i nie wiem czy mi nici starczy . Zrobiłam jeszcze inne ale o tym następnym razem ,,



Po cięłam też bluzkę i powstała bransoletka ,


Pozdrawiam i do napisania ,,,






17 komentarzy:

  1. Czasem trzeba zmienić technikę dla siebie samej :))
    Śliczne prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj bardzo zdolne łapki ;) Elf wiadomo cudowny
    a ja za niego zabrać się nie mogę :( Ale co zrobić
    wszystkiego się nie da !!! Bransoletka fajna akurat
    mam do pocięcia bluzkę chyba też podobną zrobię ;) Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oj moja Violciu kochana - tyle tego robisz na raz zupełnie jak ja - haft wstążeczkowy wychodzi bardzo dobrze ale nie na kanwie prosze następny - nie na kanwie - wstążeczki tracą cały swój urok , bransoletka super a najpiękniejsza jest serweta - buziaki ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Violu cuda, cudeńka, jak zawsze. Te Elfy są przecudne!!! Haft wstążeczkowy wychodzi Ci rewelacyjnie :D Z resztą jak wszystko inne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Elfy bardzo wdzięczny temat do xxx:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Violus, spoznione ale za to nie mniej serdeczne zyczenia urodzinowe....Niech ci sie robotkowo i nie tylko szczesci i zeby zapal cie nie opuszczal a zdrowie pozwolilo zajmowac sie tym, co najbardziej lubisz, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Elfy w każdym wydaniu, są tajemnicze i piękne. Super bransoletka z "odzysku"

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne hafty :-) Przepiękne elfy.
    Serweta wspaniała - rewelacyjny wzór. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. elfy wyszły pieknie, tez je lubie a nawet bardzo bo mam taki tatuaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No elfy od Nimue mają prześliczne buziaki :) i nie raz tak trudne do wykonania :) ale czego się nie zrobi "by to mieć" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyszedł haft wstążeczkowy a elfik ostatni jest przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Violu dawno mnie u Ciebie nie było, a tutaj takie cudeńka pokazujesz!!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...