zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (41) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (23) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

sobota, 21 listopada 2015

Potrzebuje pomocy technicznej

Zniknęło mi tło na blogu i potrzebuje wszej pomocy jak można zrobić ze zdjęcia tło .
Bardzo mi się ono podobało i może można je na nowo ustawić ,,


5 komentarzy:

  1. Nie mam pojęcia - ja się nie bawię w samodzielne wstawianie - korzystam tylko z gotowych szablonów, a aktualnie podoba mi się całkowicie biały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za nic tego nie wytłumaczę. Niestety nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tlo masz od Nessy Vardamir (pisze na zdjeciu). A ja znalazlam takiego linka, gdzie wlasnie Nessa opisuje co sie stalo i jak mozna znowu wrocic do starych ustawien...zobacz sobie , pozdrawiam :)

    http://kolorowyswiatnessy.blogspot.co.at/2015/04/darmowe-ta-na-blogi.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje, Sabinko cos tam robiłam i próbuje dalej ,,

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...