zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

niedziela, 28 sierpnia 2016

Toile dla wnusi .

Dzisiaj uszyłam czapeczke w moje ulubione Toile . dla mojej wnusi Lilianny.
Zostalam babcia pierwszy raz 16 lipca . probuje cos dla niej zawsze zrobić. 
Dzisiaj czapka i poduszka do wózka powstały.

Widziałam w sieci poduszki skrzydelka dla maluszków zeby im główka w wózku nie uciekała na boki . 
Szukalam modelu ale tylko Tiodowe skrzydw mi sie podobały. 
Takie to skrzydla uszylam i na prawdensie dzisiaj na spacerze sprawdzily 



14 komentarzy:

  1. Gratulacje Kochana...zostać babcią,to na pewno cudowne uczucie:)
    Śliczności odszyłaś dla dzieciątka:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka babcia to skarb.Ślicznie wnusie obdarowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności przygotowałaś dla wnusi. Podusia ekstra.
    Moje gratulacje.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje ... Jeszcze w planie jest metryczka . ale teraz czasu brak ...

      Usuń
  4. Z całego serca gratuluję wnusi :-) Dużo zdrowia życzę całej Twojej rodzinie.
    Prezenty dla maleństwa wspaniałe. Szczególnie zachwyciła mnie podusia - jest doskonała !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Kasiu . podusia bardzo sie przydaje na spacery . choc troche za duze te skrzydla ..

      Usuń
  5. Przede wszystkim gratulacje Babciu:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Juz Ci gratulowalam na FB ale tu robie to jeszcze raz.Widze ze we wnusi zakochalas sie i tak Ci juz to zostanie.Wierz mi co mowie.Ja mam juz 6 wnuczat.Pozdrawiam milo i usciski dla mamy Jasi.)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne!! Ach zazdroszczę wnusi takich cudów. Z tą poduszką pierwsze słyszę! I powiem Ci, ze to genialny wynalazek!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...