zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

niedziela, 8 października 2017

Niebieskości

Wracam do haftu i od razu sięgam za niebieskie nici ,,,
Tak  już mam że po długim czasie jak zaczynam wyszywać są to hafty jedno kolorowe ..
Później są inne ,,, zaległe ,,,,,
Uszyłam tez nowy abażur do lampki którą teraz często używam ,,,
Oczywiście że w Toile ,,,


4 komentarze:

  1. Pięknie Violu pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kochana. Próbuje reaktywować mój uśpiony od paru miesięcy blog. Czy mogę prosić o pomoc i umieszczenie go na bocznym pasku na Twoim blogu? Link do niego to - http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ale śliczny, kapitalnie Ci on Violciu wyszedł.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...