zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

poniedziałek, 28 lutego 2011

Niebieskości

Bardzo miło się czyta wasze opinie , to motywuje do dalszej pracy i do zaglądania na wasze blogi co robię z miła chęcią tyle wspaniałości można zobaczyć . 
 A teraz postęp mojej pracy przy wzorze na biscornu choć skończył jako wieczko do szkatułki .
Osobiście nie przepadam za dużymi podusiami na igły , ale motyw tak mi się spodobał że zrobiłam małe biscornu .





Mam jeszcze do pokazania mały dzwoneczek też podpatrzony na innych blogach mój jest mini dzwoneczek ..

3 komentarze:

  1. Przepiekne prace! Doskonale Cie rozumiem, bo ja rowniez nie lubie zbyt duzych biscorniakow. W pewnym momencie po prostu juz tak ladnie sie nie ukladaja...
    Dzwoneczek cudny. Wlasnie ukonczylam wymiankowy prezencik haftowanay bardzo podobnym kolorem:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Violu śliczności :)
    dzięki za odwiedzinki i miłe słowa :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny haft - śliczne to biscornu - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...