zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

czwartek, 3 lutego 2011

Walentynki

Zbliżają się walentynki w tym roku postanowiłam zrobić coś innego , a że coś mi tam na szydełku wychodzi zrobiłam takie serduszka dla najbliższych . Jedno jest z dodatkiem frywolitki i mi się najbardziej podoba , ..




2 komentarze:

  1. Przepiękne serduszka, masz rację te z frywolitką jest najładniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są piękne;może mam inny gust od Was ale moim zdaniem cudowniejsze są te szydełkowe:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...