zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

piątek, 22 lipca 2011

Pamiątka ślubna 1

Idę na ślub w sierpniu do kuzynki i postanowiłam zrobić pamiątkę którą kuzynka sama wybrała .
Trochę za późno się za nią zabrałam i muszę pędzić  żeby zdążyć na czas .


Choć między czasie powstają przerywniki .
Tak powstały następne dwie Camee.


12 komentarzy:

  1. Ślubny hafcik uroczy i z pewnością zdążysz, nie mam najmniejszych wątpliwości. A kolejne damy są pięknie! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pewno zdążysz :) a to wspaniały prezent i Młodzi na pewno będą zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutki wzór haftujesz, trochę pracy przy nim jest! A kamee śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  4. pamiątka będzie piękna i na pewno zdążysz - dopinguję na cały głos :-)
    twoje kamee robią wrażenie !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Camee jak zawsze sliczne i prezecik napewno bedzie piekna pamiatka!Cudnsci w dnou Tobie Violu zycze!

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki zebys zdazyla bo prezencik zapowiada sie swietnie :) a Camee w Twoim wykonaniu to prawdziwy cud !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta slubna pamiatka bedzie piekna ...juz to widze ..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie , po odbiór wyróżnienia !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślubny hafcik przepiękny:) Czekam na efekt końcowy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej Viola znowu cuda sdtworzyłaś jak przyjade bebę miŁA CO PODZIWIAC

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...