zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

sobota, 12 listopada 2011

Ozdoby świąteczne cz. 3

Ozdób świątecznych część 3 , .
Dale coś tam robię w tym temacie ,trochę xxxx i trochę szydełkuje .
Zrobiłam zawieszkę z jednej strony xxxx a z drugiej  Toile .Obrobiłam szydełkiem i koronką frywolitkową , ostatnio spodobała mi się taka kombinacja ...

A teraz dzwoneczki szydełkowe moje pierwsze ...
 Zrobiłam następną Madonnę
 na prezent świąteczny i małego renifera jako naszywka ,..Jeszcze nie znam zastosowania ..

Mam jeszcze nie skończonego Ołowianego żołnierzyka którego zaczęłam  w zeszłym roku i teraz muszę go skończyć ...

13 komentarzy:

  1. Dawno mnie nie było u Ciebie. Jestem zachwycona ile cudeniek zdążyłaś przez ten czas stworzyć. Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne cudeńka świąteczne.Podziwiam!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wioli śliczności;pięknie wyglądaja te zawieszki obrobione szydełkiem:)a odnośnie wymianek:to polecam-jak raz spróbujesz to cię wciągną na maxa:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny jest ten sopelek na pierwszym zdjęciu, reszta również zgrabniutka1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pracuś jesteś, śliczne zawieszki;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ty wciaz cos robisz..szydelko, xxxx, i wciaz masz pomysly na to wszystko..ale jak widze to i czas tez masz na te robotki..ladne, kolorowe, swiateczne...powoli nadciagaja swieta.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne ozdóbki:)Wiolu masz talent w paluszkach:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe pomysły na świąteczne ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale różności u Ciebie. Wszystko ładniutkie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Szydełkowe dzwoneczki mnie zachwyciły ,ale pozostałe ozdoby też są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudnych choinkowych ozdob narobilas.Fajne polaczenie na pierwszym zdjeciu.Zolnierzyka musisz koniecznie dokonczyc juz widac ,ze sliczny.
    Reniferkiem mozesz ozdobic wierzch pudeleczka np.na ciasteczka swiateczne a dolna czesc obrobic szydelkiem.Moja kolezanka tak dekoruje pudelka na swiata i wstawia do swojego sklepiku,wyglada to slicznie.
    Serdecznie pozdrawiam ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne hafciki:)Też wyhaftowałam sobie taką Maryjkę:)jest śliczna:)))zachwycił mnie wzór:))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...