zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

poniedziałek, 14 listopada 2011

sal-madame


Postanowiłam że zapiszę się na Sal Madame .
Nie jest to świąteczny temat ale dawno już chciałam wyszyć Madame z motylami we włosach i teraz jest okazja i motywacja ..
Zapraszam może ktoś się skusi i się zapisze.


2 komentarze:

  1. Piękny wzór, zyczę przyjemności!

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja się nie skusze na razie mam dość haftu i w ogóle wszystkiego. Mam remont kuchni ręce mnie bolą plecy mnie bolą i nic mi się nie chce :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...