zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

sobota, 23 lutego 2013

Szydelkowe kwiatki

Jednak znowu wróciłam do szydełka i powstało trochę kwiatków .
Można je rożnie wykorzystać , ..

Można przyszyć do koszyczka ..
Próbuje robić ozdoby wielkanocne ..


24 komentarze:

  1. Bardzo lobię ten typ szydełkowych kwiatków, bo dają nieograniczone możliwości:)
    Powiało wiosną;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wszyscy tęsknimy za wiosną,a u Ciebie juz powoli zaczyna ją czuć,piekne kwiatki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie już świątecznie i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, wszechstronne zastosowanie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe, jak by wygladal wieniec nad drzwi , taki wielkanocny ubrany wlasnie w soczysto zielone, zolte i wrzosowe kwiatuszki i kilka jajeczek pieknie haftem ozdobione.?..Violus, dziekuje za inspiracje..mam pomysl na wieniec tylko ze nie umiem kwiatuszkow robic ale sie naumiem bo mam Ju Tube..cmokasie Violus.)

    OdpowiedzUsuń
  6. Violus, to chyba telepatia, bo ja od wczoraj szaleje z szydelkiem. Szaleje i pruje...pruje i szaleje...no i mysle o Tobie i gdyby nie Ty to bym to juz dawno w kat rzucila. Ale wstyd mi ze wlasnie, wstyd ze Ty tak pieknie sie nauczylas i juz takie przerozne cudenka tworzysz, a ja co?
    No wiec siedze juz dwa dni nad ta szydelkowa czapka, chyba najprostsza z najprostszych (tak mowili na you tubie ;) i mecze ta robotke i siebie tez.
    Wybralam kolor petrolu, to taki niebieski jak te Twoje ciemno niebieskie kwiatki. A moja czapka ma byc z odwijanym brzegiem i na nim beda wlasnie przypiete kwiatuszki...no i juz jestem ciekawa co mi z tego wyjdzie, jak wogole kiedykolwiek skoncze ta czapke.
    Lubie podziwiac te Twoje prace, bo tylko Ty dodajesz mi sily i cierpliwosci w wytrwaniu przy moim postanowieniu:) Pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  7. A wieniec ten z wikliny co go widac na zdjeciu to wez pokryj szydelkowym np. bialym plaszczykiem-koszulka a do tego przypnij kwiatki i jakies ptaszorki i masz piekna ozdobe na swieta, ktora mozesz powiesic na drzwi....:) Buzka i Violus okolo 10 marca jestem w Polsce, wiec wysle to co juz tak dawno obiecalam i dziekuje ze czekasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kwiatki,rozowy koszyczek piekny bardzo taki delikatny.Ja mam wieniec golutki jeszcze musze cos z nim zrobic bo wiosna zaraz
    Sciskam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ale natworzyłaś kwiatuszków o reszcie nie wspomnę :) ewa

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł z kwiatkami szydełkowymi! Rzeczywiście - można je wykorzystać do udekorowania wielu rzeczy :)
    Pozdrawiam,
    Asia z mijających chwil 2
    www.mijajacechwile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kwiatki :) Widzę, że przygotowania do świąt idą pełną parą, ozdoby cudne :))) Pozdrawiam cieplutko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas zacząć- ozdoby poszły w ruch, kwiatki są bardzo wdzięcznym dodatkiem pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne ;o)i jak kolorowo ;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiosenne kwiatuszki, pięknie wyglądają. Ładne te koszyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kwiatki i ozdoby świąteczne cudne!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. No proszę koszyczki już są ;-) Pięknie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne kwiatki, które ozdobią Twój domek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne są te szydełkowe kwiatuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam po wyróżnienie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczne kwiati, koszyczki....wiosna już tuż, tuz :)
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  21. sliczne kwiatuszki sama proowalam takie zrobic, ale jedak proste kwadraty bardziej mi przypasowaly, super sa te uranka na jajeczka jak masz czas violu chetie zamowilaym 10 szt bialych :)
    pozdrawiam cieplo :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...