zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

niedziela, 10 lutego 2013

Uczę sie

Tak właśnie , uczę się łączenia kwadratów .
I może powstaną takie serwetki z kwadratów , od dawna mi się podobają i jedna już kiedyś zrobiłam , ale to łączenie nie było poprawne .. Narzuta dalej czeka w komórce na wenę , oj chyba jeszcze sobie poczeka ..
Zrobiłam małe kwadraty z myślą o czapce ..
Nie mam pojęcia jak się robi czapki na szydełku , na razie mam tyle ..
A co mi wyjdzie to się okaże..

Dostałam zamówienie od sympatycznej pani  z pasmanterii na szydełkowy kołnierzyk ,jeszcze Dorobie sznureczki i zawiozę , Mam nadzieję że się spodoba ..



22 komentarze:

  1. Nauka idzie Ci świetnie! Fajne kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwadraty uwielbiam za kołnierzykami przepadam! ;)
    Śliczności Violuś wydziergałaś!
    Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno się spodoba - mnie się bardzo spodobał, a robiłam i nosiłam kiedyś takie kołnierzyki...:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwadraty świetnie wychodzą,kołnierzyk na pewno się spodoba, pozdrawiam
      Małgosia

      Usuń
  4. Ja też nie mam pojęcia jak zrobić czapkę z kwadracików:)))fajny kołnierzyk:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolnierzyk swietny, a praca z szydelkiem faktycznie wycisza i widze ze dalej u Ciebie niebiesko...(tak jak u mnie rozowo..hihi..)A kolderke z kwadratow zrobilam w ubieglym roku i zapomnialam ja pokazac...i zrobie to w najblizszym poscie.Musze kupic sobie duzy wiklinowy bujany fotel..bede dziergac na szydelku,,hihi.Ciekawa jestem czy takie kwadraty robidz z glowy czy korzystasz ze schematu,,Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kołnierzyk piękny i taki misterny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak już są kwadraciki to reszta czapki pójdzie jak po maśle:) Ładny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie lubię robić z łączonych kwadratów, ale ogólnie podobają mi się takie rzeczy więc czekam na efekt Twojej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci idzie, łączenie jest bardziej mozolne niż trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kołnierzyk piękny, a łączenie kwadratów dla mnie nadal jest mordęgą!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno sobie poradzisz z łączeniem kwadratów,a kołnierzyk bardzo ładny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kołnierzyk cudny a z łączeniem kwadratów na pewno sobie poradzisz :-) Będę trzymać kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładny kołnierzyk! Z kwadratami dasz sobie radę przy ich łączeniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. WITAM CIE CORKO NO WIDZE ROBISZ POSTEPY BARDZO ŁADNY KOŁNIERZYK KWADRATY TEZ SA SUPER CZAPKA BEDZIE FAJNA POZDRAWIAM CIEPLUTKO BUZIACZKI MAMA

    OdpowiedzUsuń
  15. Widze ze coraz wiecj odwag nabierasz do szydelkowania, ale w koncu na bledach czlowiek sie uczy. A Ty juz i tak mnostwo rzeczy umiesz zrobic. Te koronkowe kolnierzyki to teraz najnowyszy krzyk mody - trzeba bedzie pogrzebac we wlasnych zapasach :)
    Ja uwielbiam szydelkowe kwadraty, wygladaja zawsze "Vintage". Szczegolnie duze narzuty na fotele i lozka sa takie romantyczne...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog. Postaram się zaglądać częściej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. No to Ci zazdroszczę , bo ja marzę by nauczyc się robic te urocze kwadraciki , bardzo mi się podobaja a Tobie swietnie idzie !, powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nauka świetnie Ci idzie, a kołnierzyk bardzo i się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak widać na naukę nigdy za późni, jest szansa , ze kiedyś nauczę się szydełkować:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Niewidzialam tego posta u siebie ,niewiem jak to sie stalo .Cudne kolnierzyki Violu naprawde piekne!
    Szydelkowanie mnie meczy bardzo ale lubie czasem podlubac.:*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...