zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (41) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (23) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

czwartek, 19 września 2013

Letni Sal : 2

Wczoraj był termin pokazania postępów w SAL-u , mało xxx postawiłam ,jak pisałam wcześniej szydełko mnie pochłonęło , jeszcze dwa płatki dużej serwety i koniec ,,


Cieszę się abażur , się spodobał ,choć cały miał być oklejony piłeczkami ,,

11 komentarzy:

  1. Już widać, że po skończeniu będzie pięknie wyglądać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje hafty są śliczne, więc haftuj, haftuj pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten letni SAL mnie kusił, oj, kusił :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha ha :)ja też w monogramach chociaż nie w salu:))świetne literki,ciekawa jestem końca:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny sal - co tam będzie napisane? nie pytam zobaczę koniec pracy od wczoraj wysyłam do ciebie komentarz - złośliwość rzeczy martwych wić do dziś na pewno już serwetę skończyłaś będzie piękna już ją widze w myślach bo twoje prace są nietuzinkowe pozdrawiam ciepło Maria

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie Ci idzie :)
    zdjęcie pożyczone:)
    pozdrawiam gorąco
    W.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezmienne podziwiam:) Śliczna ta serweta! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem pełna podziwu :) czyżby Twoja doba była dłuższa niż moja... jeden Sal, drugi Sal, przepiękna serweta... Jesteś niesamowita !!!
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...