zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

czwartek, 21 listopada 2013

CANDY

Każdy może zostać Świętym Mikołajem ,,
Z racji tego że ostatnio wygrałam Candy , ogłaszam u siebie Candy mikołajkowe ,
Zasady są wam znane ,
Komentarz pod postem .
Podlinkowane zdjęcie u siebie na blogu ..
Kto jest chętny na tego aniołka , będzie coś jeszcze ,nie będą to słodycze ,,

Zapisy do 5 grudnia . losowanie w Mikołajki ,, ,,,

32 komentarze:

  1. Na takie szydełkowe cudeńko zapisuję się z wielką przyjemnością :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Violu jestem chętna jak najbardziej! Anioł cudny a ja chociaż jestem szydełkowa to jednocześnie jestem wybitnym antytalenciem w dziedzinie krochmalenia i w ogóle takiego super usztywniania. Trzymam sama za siebie kciuki i pozdrawiam serdecznie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja tak samo jak Zosia, lubie szydelkowac, ale te cudenka wykrochmalone nie wychodza mi za dobrze :(.
    Twoj aniolek jest przesliczny i chcialabym go przygarnac (jak mi sie uda)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny! Mam takie od Janeczki z Janeczkowa, więc niech inni mają większe szanse:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz pochłania mnie decu, więc jestem chętna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie umiem takich aniołków robić ba ten ciągły mój pech mi doskwiera to może by twój aniołek przyniósł szczeście oprócz tego co jest w niebie - bo od tak uczciwej i dobrej osóbki pewnie by mi może się choć troche polepszyło staję grzecznie w ogonku banerek już wstawiam życzę miłego dzionka dużo uśmiechu całusy ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Staję w kolejce po aniołka!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudny aniołeczek, no oczywiście staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej...jakie cudeńko!!!! bardzo chciałabym aby trafił do mojego domku:) byłby piękną ozdobą wigilijnego stołu!
    Uwielbiam takie szydełkowe prace a niestety sama nie potrafię szydełkować:( zatem nie pozostaje mi nic innego jak moooocno trzymać kciuki za siebie:)))
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalenie mi się podobają takie aniołki, a nie mam ani jednego. Byłoby super mieć aniołka i to jeszcze zrobionego przez ciebie.:) Zapisuję się!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Anioły biorę w każdej postaci. Zapisuje się koniecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. To i ja się zgłaszam kochana , niedługo i u mnie zabawa więc zaglądaj ;) pozDrawiaM ps: byłam bardzo grzeczna hihi drogi Mikołaju :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co prawda nigdy nie udało mi się wygrać żadnego candy, ale i tak ustawiam się w kolejce po tego anioła, bo bardzo bym mogła go mieć.
    Jestem pełna nadziei, że może tym razem...
    Pozdrawiam ciepło Violu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny aniołek zaczełam robic ale mi nie wychodzi superWIOLU POZDRAWIAM CIEPLUTKO BUZIACZKI

    OdpowiedzUsuń
  15. Oczywiście staje w kolejce po takie szydełkowe cudo!
    Zapraszam serdecznie do mnie, na moje Candy i pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam szydełkowe anioły ;) ten jest cudny ;) zapiszę się i ja - zapraszam do mnie nitkapanipee.blokspot.com obserwuję i pozdrawiam EdytaPee

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się i ja - śliczny aniołek !

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny aniołek ! :) zapisuję się do kolejki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiolu, cudnego anioła komuś podarujesz:) Ja mam kilka swoich, więc nie będę zabierać szansy innym. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja chcem!!!!! Ja!!!!!!!!
    PS Wszystkie warunki spełnione :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już się ustawiam, ale wrócę tu jutro dopełnić formalności. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nadrabiam zaległosci, i juz się zapisuje na Twojego cudownego anioła.

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny aniołek :) ja mam kilka aniołków szydełkowych
    (w tym jednego z Janeczkowa) a w komentarzach przeczytałam, że niektórzy nie mają wogóle, więc ...
    niech mają większe szanse :)
    Violeczko, pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny aniołek, nie mam takiego, wiec się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie zapiszę się na tego aniołka, Dorota /dorka_bz@poczta.fm/

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny aniołek. Ja dopiero raczkuję w robótkach, więc chętnie przygarnę takie cudeńko :-)
    Gratuluję talentu i umiejętności!

    OdpowiedzUsuń
  27. Och, jak chciałabym wygrać tego ślicznego aniołka. Sama jeszcze nie potrafię, choć przymierzałam się, lecz bez skutku. Staję w kolejkę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Jako kompletna lewa ręka szydełkowa z przyjemnością ustawię się w kolejce po takie cudeńko :) Aniołek wprost przecudny :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jaki cudowny aniołek, byłoby mu dobrze u mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj Wiolu kochana, szukam i szukam...no nie ma mnie!
    Coś podobnego!

    Aniołek niewiarygodnie uroczy. Zawsze podziwiam takie zdolności.
    Najserdeczniej zapraszam Aniołka do Domku pod Dobrą Nowiną.

    Serdeczności posyłam :***

    OdpowiedzUsuń
  31. chanel bags sale
    Greetings! Very helpful advice in this particular post!
    It is the little changes that make the biggest changes. Thanks a lot for sharing!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...