zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

sobota, 28 grudnia 2013

I po świętach ..

Dziękuje wszystkim za tak miłe życzenia ,,Mam nadzieję że do wszystkich dotarłam ,,,
Święta minęły w bardzo rodzinnej atmosferze ,
Choinkę mamy sztuczną ,




Jeszcze przed świętami  zrobiłam cztery bombki ,,


Dostałam od Kasi piękne prezenty ,,
Śliczna porcelanę , porcelanową Damulkę i  dwie zawieszki na choinkę ,,,
 Bardzo ci za nie Kasiu dziękuje ,,,,
,,Czekam na wiadomość czy moja przesyłka do niej dotarła ,,

Mój aniołek z CANDY tez dotarł na czas , czyli przed świętami ,,
Zdjęć nie zrobiłam , ale można je zobaczyć u nowej właścicielki ,,
http://promyk2004.blogspot.com/2013/12/a-choc-po-swietach-dzis-o-prezentach.html
Następna przesyłka też dotarła przed świętami ,,
Zrobiłam tylko zdjęcie wieszaka Toile z aniołkiem ,,
Więcej zdjęć u Marii.
http://artzakatekmarii.blogspot.com/2013/12/dzis-mi-rano-napisano.html

12 komentarzy:

  1. Piękne bombeczki i piękne prezenty. Mam nadzieję, że święta upłynęły Ci w miłej i rodzinnej atmosferze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty super,,bombka swietna,, mysle ze swiata spedzilas zdrowo i przyjemnie.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiolu ja również mam sztuczna choinkę - sztuczna nie sztuczna jak pięknie ubrana to nie odróżnisz ale i moda taka jest od kilku dziesięciu lat a ile bałaganu z igiel nie ma - kochana piękne prezenty dostałaś i cieszę się że święta upłynęły ci pod dobrą gwiazdą to najważniejsze - potem ci meila kochana napiszę boś mnie z rana tym Toile zaczarowała więc pobiegłam do drukarni drukować no nie wytrzymam i jeszcze za czyms ale to w meilu buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miałam żywa choinkę , ale odkąd mam uczulenie to jest sztuczna ,,Czekam na @..

      Usuń
  4. Piękne prezenty! Twoje bombki mnie oczarowały, piękne motywy i ten śnieżek :)) A z czego robisz ten śnieg?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu w zeszłym roku kopiłam w Lidlu , to jest pasta strukturalna .

      Usuń
  5. Wiolu piekną masz choineczke, ja też od paru lat mam sztuczną,a bombki są bardzo ladne, podobaja mi sie.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  6. Bombki rzuciły mnie na kolana :) Doświadczenie bolesne w moim wieku, bo trudno się podnieść ale te bombki są tak cudowne, że oglądam je kolejny i kolejny, i kolejny raz... Uwielbiam takie wzory!
    Szczęśliwego Nowego Roku ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  7. O Mamo, jakie cudne bombki! Najlepszego Nowego Roku Wioluś!

    OdpowiedzUsuń
  8. bombki są cudne! a choinka wyglada pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Violu, wszystkiego co najlepsze życzę Ci w Nowym Roku !!!
    Twoje bombki bardzo mi się podobają... Tego jeszcze nie robiłam... Może kiedyś spróbuję ;)
    I jakie piękne prezenty dostałaś...
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...