zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Porcelana

Porcelana w innym wydaniu , jak tylko zobaczyłam tu taj  http://monicja.blogspot.com/2014/05/porcelanowe-czary-mary-i-co-z-tego.html
Zaraz przypomniałam sobie o potłuczonym talerzyku ,,
A co z tych kawałków powstało ,,,



Lubie mieć swoja porcelanę przy sobie,
A to ja  w towarzystwie znanej osoby Kasi Figury ,,,
Trochę zieleni ,
Kaina ,,
Te kwiatki kupiłam wczoraj , uwielbiam je ale do dzisiaj przetrwał tylko jeden , nie znam ich nazwy,,
I jeszcze kwiatek w klatce ,,,

16 komentarzy:

  1. Extra pomysł z recyklingiem porcelany, na pewno skorzystam z pomysłu :)
    A to Ci spotkanie z Kasią .
    Uschniętych kwiatów nie znam.
    Kaliny byłoby mi szkoda uciąć, marzę o drzewku.
    Nigdzie niestety nie mogę kupić sadzonki .
    P:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zmuszona ucinać kalinę , przerosła przez plot do sąsiadów ,,,

      Usuń
  2. Super pomysł z porcelaną! Rewelacja:) Kwiatki nietrwałe, ale pięknie pachnące to lewkonie:) Fajna pamiątka, to zdjęcie z Katarzyną F.:):) Dobrego tygodnia Wioluś!
    PS. O przepisie na chleb żytni pamiętam:) i niebawem napiszę post:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysl no i jaki praktyczny, nic sie nie wyrzuci a ladnie wyglada...
    Widzialam tez mebelki, a konkretnie maly stolik i szafeczki nocne, wykafelkowane kawalkami potluczonej porcelany. Tzn. blat stolika i gorne blaty nocnych szafek, to tez wygladalo superowo...Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Medaliony wyszły wspaniałe! Świetny pomysł i wykonanie bezbłędne. Pięknie się jeden prezentuje na twojej szyi.:) Figura nie pozazdrościła?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zgapię od Ciebie ten pomysł na potłuczoną porcelanę :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł na porcelanę super, medaliony wyszły piękne! A ten kwiatek lewkonię mi przypomina.

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowity pomysł na potłuczoną porcelanę!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj Violciu takie piękne kwiaty a takie nietrwałe - szkoda , porcelana??? zabieram ci pomysł pozwolisz ??? niesamowita jesteś - ślicznie się prezentuje ten wisior na szyi a spotkanie z Kasią zapewne udane - super wyglądacie obie no i zapewne nie pierwsze i nie ostatnie takie wasze spotkanie - buziaki slę Marii - a co do twego komentu - oj kochana ja takiego lenia dostałąm że nie wiem kiedy za tamborek chwycę

    OdpowiedzUsuń
  9. Noooo, medaliony cudnie Ci wyszły! Kalinę mam w ogrodzi ale w tym roku deszcz z gradem mocno ja wybił i nie była tak efektowna jak w zeszłych latach.
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  10. A to dopiero ciekawy pomysl ! Wisiorki wyszly swietne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki piękny recykling! Miałaś świetny pomysł, a wykonanie takie Twoje :))
    Super zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy pomysł ,medalion wyszedł super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super to wykombinowałaś! Ja bym wyrzuciła, nie pomyślałabym o taki zagospodarowaniu kawałeczków. Chylę czoła, na prawdę bardzo pomysłowe. Muszę się od Ciebie tego uczyć :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...