zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

niedziela, 8 stycznia 2017

Zima przyszła do nas

Uwielbiam zimę , śnieg jak skrzypi pod nogami , sople zwisające z dachów ..

Nie widać mojego stolika i krzesła na balkonie

Uwielbiam też sople na moich firankach .



Kolejne firanki szydełkowe popełniłam ,,
Obecnie robię kwiaty afrykańskie na sowę 
Zmykam zobaczyć co u was słychać ,,

6 komentarzy:

  1. Lubię zimę, ale przy moich dzisiejszych - 22 stopniach wybieram Twoje sopelki na firance, są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima górą :). Twoje wytwory uroczo się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że w końcu trochę zimy. Sopelki na firance trzymają się w tych klimatach.
    Życzę Ci Violu wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A nie znoszę zimy, w niedzielę po nocy w pracy na parkingu było. -32, nie mogłam odpalić auta. Jedynie za urokliwe widoki mogę napisać, że ja czasem toloruję. Piękny kocyk na sofę powstaje. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O będzie sówka :) te sople na firance, super pomysł, bardzo oryginalny i podoba mi się, efekt jak z bajki. Ale skąd Ty wytrzasnęłaś tyle sopelków.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...