zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

niedziela, 28 maja 2017

Witam ponownie

W maju po raz drugi zostałam szczęśliwa babcia . mam dr
uga wnusie Emilke .
Próbuje cos dla niej zrobić. Pierwszy był kocyk


Później powstała sowa .
W wolnnych chwilach stawiam xxxx.. Tez dla Emilki .
 
Trochę przybyło xxx.
Ktoś poznaje wzór..
 Pozdrawiam zagladajacych czaswm do mnie 
.


9 komentarzy:

  1. Gratuluję drugiej wnusi. To wspaniała informacja. Piękne rzeczy dla niej przygotowałaś. I sowa i kocyk prześliczne. A haftu jestem ciekawa ?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje.
      Vervaco dalmatenczyki na oianinie. Moze widziałaś ten wzór..

      Usuń
  2. Gratulacje!!! Śliczny kocyk i sówka!
    A z jakiej włoczki zrobiłaś kocyk, bo i mnie jesienią dotknie pierwsze babciowanie i planuję też coś zrobić ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje ..

    Dla maluszków robie z czystej bawełny. Żeby miłe było i nie gryzło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje serdeczne!!! A robótki - prześliczne:) Pozdrowienia cieplutkie Wioluś!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wnusi, a prezenty zrobiłaś śliczne! Kocyk ma fantastyczny kolor a ta sówka jest przesłodka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) śliczny kocyk, szkoda że nie ma zdjęcia całości, a sówka :3 jak z moich snów, bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...