zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

sobota, 13 kwietnia 2019

Chusty

Tylko chusty teraz robię przepadałam całkiem w chustach .








8 komentarzy:

  1. Super
    Ja ostatnio zrobiłam Flirt , wolę na drutach , tę szydełkowe dużo więcej włóczki pochłaniają

    OdpowiedzUsuń
  2. fakt przepadłaś ja tęż wolę drutowe jak Jola ale na szydełku kilka wykonałam.
    pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne... też przepadłam, tylko ostatnio życie skróciło mi dobę:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne kolorki! Bardzo mi się podoba ta ostatnia, taka delikatna. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piekne chusty, spore udziergi, kolory powalają,

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Violu zapraszam Ciebie do mojego wyzwania :) ->http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/05/na-opolskiej-scenie.html

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...