zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (41) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (23) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

czwartek, 11 czerwca 2020

Toile de lux

Kawałek Toile de Lux a jaki fekt ..
Wiem że zrobię jeszcze jakaś,  spodobała mi się,,,



8 komentarzy:

  1. Ojej, ale to Violcia jest piękne! Inspirowałaś się internetem? Czy samo wpadło Ci do głowy by tak to wykombinować. Pomysł powiem Ci, że jest mega.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa..
      Materiał mam już od dawna co jakiś czas po niego sięgam i coś tam z niego robię. Wpadł mi w ręce taki mały kawałek nie od razu wiedziałem co z niego będzie . Wyrabiam na serwetki stare zapasy kordownkow i robię na okrągło . Jakoś tak wyszło.

      Usuń
  2. świetna serwetka:)))nie tak dawno ten materiał był w Liroy Merlin

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka piękność, myślałam że to stara porcelana.Brawo,cudeńko.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...