zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

wtorek, 13 listopada 2012

Robótkowo


Pytacie o przepis na żurek , dostałam go od Wioli .
http://wioletkowyskraweknieba.blogspot.com/p/kuchcikowo.html

Dzisiaj będzie robótkowo ,.
Zaczęłam szydełkować zazdrostkę , jak tylko zobaczyłam ten wzór musiałam go mieć i wszystko inne poszło w kąt ..

Obrazek świąteczny na dzień dzisiejszy wygląda tak ..

21 komentarzy:

  1. Piękna będzie, a z obrazkiem świątecznym na pewno zdążysz :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak widze Violu to Ty nie lenisz sie tylko wyszywasz i szydelkujesz..bravo..zapowiada sie sliczny obrazek.)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, no , no, śliczna firanka powstaje;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna zazdrostka będzie, już jest :) I to na czym się nie znam, czyli haft... cudnie się zapowiada. Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór, będzie super zazdrostka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcale się nie dziwię, że wszystko inne poszło w kąt. Zazdrostka śliczna, a hafciku pięknie przybywa :))

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! ale cudna będzie zazdrostka :)
    a i obrazek świąteczny pięknie się zapowiada :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obrazek będzie śliczny to już widać :D , a zazdroska piękna

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem jak to jest. Nieraz mam tyle planów, zobaczę cos nowego i wszystko bierze w leb...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow Violus zazdrostka CUDO!Slicznie ja zrobilas i wzor naprawde piekny.
    Ile detali w swiatecznym obrazku,juz wiem,ze bedzie sliczny!
    Odpoczywaj trozeczke ,usciski dla Was:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Obie prace będą śliczne, już to widać:)

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie :) ale pracuś z ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdrostka piękna :-) obrazek też nabiera kształtów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Extra też bym taką chciała ale nie umiem :(
    Gratuluję Violu wszystkie prace dużo do
    przodu się posunęły :))) pozDrawiaM ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna zazdrostka, obrazek będzie cudowny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. I kolejna zazdrostka, która mnie oczarowała! Zapraszam po wyróżnienie do mnie Violu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapowiedź obrazka świątecznego interesująca. Co do firaneczki wcale się nie dziwię, bo wzór jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pracowicie u Ciebie, Taka zazdrostka to i mnie by się przydała, swojej jakoś nie mogę dokończyć, a przy obrazku pracy nie mało!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Tak Wiolu, materiał, który Ci wysłałam to len, ten sam, z którego uszyłam poszewki.
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Nominacja do Liebster Award - ode mnie!:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...