zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (41) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (23) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

wtorek, 6 listopada 2012

Szydełko i nie tylko

Szydełko dalej mnie nie opuszcza , zrobiłam następne gwiazdki z grubszej włóczki ..

I mój nieszczęsny świecznik jeszcze nie skończony  a prezentuje się tak ..

Postawiłam parę xxx na świątecznym obrazku ..

Dzisiaj przeglądając wsze blogi dowidziałam się że wygrałam Candy u Dysiaczka ...
http://dysiaczek.blogspot.com/2012/11/wyniki-candy-i-wyaniam-sie-z-szarosci.html?showComment=1352196023415#c702056309236778328
Ale sie ciesze i ju nie mogę się doczekać przesyłki ...


28 komentarzy:

  1. Śliczne gwiazdki :) A świecznik i haft cudne będą. Gratuluję wygranej i Edytki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje Ci wygranej Violu i podgladam ten haft...zapowiada sie pieknie...a gwiazdek coraz wiecej i wiecej..swiecznik bedzie swietny.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności :)) I gratuluję wygranego candy :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wygranej.Śliczne gwiazdki a świecznik będzie cudowny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. świecznik jest cudny a piszesz że nieskończony, jestem bardzo ciekawa co jeszcze dodasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje szydełko ma chyba turbo doładowanie :))
    Świecznik i gwiazdki przepiękne!
    Hafcik już zapowiada, że będzie super. Gratuluję wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej! Podoba mi się ten świecznik!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratukuję wygranej, świecznik jest bardzo ładny a z gwiazdkami to poszalałaś,pozdrawiam i życze miłego wieczorku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje , komomódka wygrana cudna !!!
    Haftujesz , dziergasz ahhhh ja tam jakoś mam
    lenia hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczniutkie te gwiazki:)
    Pozdrawiam i gratuluję pięknej wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wygranego Candy:) Takie szydelkowe gwiazdki sa przesliczne, jesli je wykrochmalisz to mozna nawet takowymi ustroic cala choinke...uwielbiam biale choinki, lub bialo srebrne, takie naprawde zimowe.
    Ja to chyba dopiero na przyszly rok dam rady jakies gwiazdki "wytforzyc", takie mam tempo i umiejetnosci, no i z wena kiepsko. Pozdrawiam cieplo,pa

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne gwiazdki. Gratulacje z okazji wygranego candy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej :-) cudne gwiazdki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje! Szydelkiem wladasz po mistrzowsku! Gwiazdki sa przepiekne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Violus gratuluje wygranej!Gwiazdki sa przesliczne:*Pieknego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  16. Violu Ty masz jakieś turbodoładowanie :))) Śliczne gwiazdeczki. Choinka będzie wyglądała prześlicznie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. gwiazdkowo juz jestes rozkrecona...swiecznik zapowiada sie pieknie,no i hafcik tez nabiera ksztaltow...

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję wygranej :) Obrazek zapowiada się coraz ładniej a szydełkowe cudeńka będą idealne na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluje wygranego candy !!!
    śliczności tworzysz na szydełku ...

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję wygranej! Cudne te Twoje gwiazdeczki...

    OdpowiedzUsuń
  21. Bonjour Viola!
    I have never seen a crochet candlestick like that. How charming it is! And thank you for liking my blue glass lamp *winks* My husband is losing this contest. Vanna

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wygranej! Gwiazdki super, a świecznik bardzo oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe wdzianko dla świecznika :) A gwiazdeczki to już chyba taśmowa produkcja :)
    Gratuluję wygranej w Pięknym Candy - :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Twoje gwiazdki (poprzednie też) bardzo mi się podobają !!! I bardzo jestem ciekawa, jak będzie wyglądał ukończony świąteczny haft :)
    Gratuluję też wygranej !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...