zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

środa, 21 listopada 2012

Wyróżnienia

 Ostatnio brakuje mi czasu na blogowanie a dostałam trzy wyróżnienia i muszę za nie w końcu podziękować ..Wyróżnienia są miłe i BARDZO WAM ZA NIE DZIĘKUJE  ale mam nadzieję że tym razem nie pogniewacie się że nie przekażę ich dalej imiennie , wyróżniam was wszystkie które do mnie zaglądacie ...
 Dostałam je od miłych osób , oto i one ..
Promyk
Hafty i patwork
Monika

 A teraz robótkowo ,....

Pogoda za oknem paskudna , nic się nie chce dzisiaj ..
Skończyłam zazdrostkę i nie wiem gdzie ja powiesić , na okno które miał być jest za krótka ,może po świętach dorobię ją ..Na razie wisi i wygląda tak ..




Obrazek świąteczny tez ma parę xxx więcej ...
A i zakupowo muszę się pochwalić , dzięki Dysiaczkowi mam pościel w Toile ,
Oj poszyje z niej kilka  poduszek , już się cieszę ...

17 komentarzy:

  1. Zazdroska dobrze wygląda :) Moim zdaniem nie musi być dłuższa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z wcześniejszym komentarzem, wygląda ślicznie :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień! Zazdrostka jest przepiękna i właśnie tak wygląda dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wygląda okno :) uwielbiam zazdroski

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana gratuluje wyroznien,bo na nie zaslugujesz...oj Violus ,Violus u Ciebie doba trwa chyba o niebo dluzej...przesliczna zazdrostka,a i hafcik pieknie przybywa...no i swietny zakup...

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję oczywiście wyróżnień !!! Zazdrostka bardzo udana, nie należy się czepiać :)
    Och, a gdzie sie zdobywa taką pościel Toile???
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna zazdroska!
    gratuluję wyróżnień:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdrostka jest śliczna!!! Świąteczny obrazek zapowiada się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdrostka piękna.Gratuluję wyróżnień.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna firaneczka:) Ja bym ją taką krótką zostawiła. A haft zapowiada się zjawiskowo.
    Gratuluję wyróżnień :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wyróżnień :)zazdrostka piękna :)
    haft zapowiada się ciekawie ...
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Choruję na taką zazdrostkę:) Gratuluję wyróżnień i przesyłam pozdrowienia gorące!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdrostka wyglada bosko,sliczne ja Violus zrobilas!
    Hafcik coraz wiekszy i ladniejszy.
    Juz tylko czekac kiedy z tiole poszyjesz soebie podusie i inne rzeczy.
    Violu gratuluje wyroznien i serdeczne pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna zazdroska, Wyróżnień Gratuluję :)
    i już czekam na Nowości jakie powstaną z materiału w Toile :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mam pojęcia jak można samem zrobić zazdrostkę:)) podziwiam:)) a materiał cudny! życzę wytrwałości do haftu!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...