zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

sobota, 10 marca 2012

Gazetki

Gazetki marzenie  jak je zobaczyłam to nie mogę się napatrzeć ..
Coś z kanwy plastikowej .

I dużo boskich prac szydełkowych ..Gazetki można zobaczyć  i pewnie zakupić     KLIKNIJ


I jeszcze nowości w hafcie XXXXX , tych wzorów szukam .




A gazetki są na tej stronie      KLIKNIJ.
Mam prośbę może ktoś już kupował z tych stron gazetki i napisał by mi  jak mam to zrobić . Bo ja noga obcojęzyczna jestem ...

18 komentarzy:

  1. Ale czaderskie !!! Też się napatrzeć nie mogę. Wzorki świetne, niestety nie posiadam a z chęcią też bym przygarnęła schemacik :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem aż trudno uwierzyć, że można coś takiego wymyślić, a co dopiero zrobić samemu??? Pianino wspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tych gazetki znajdziesz u mnie na chomiku chaga5 i chyba nawet część wzorów jest w nr 17.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Chaga już zapisałam parę i okazało się że mam cie w znajomych ,tak rzadko tam wchodzę ././

      Usuń
  4. Zajrzyj Wiolu na pocztę proszę:)
    Podesłałam co nieco :)
    Pozdrawiam:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne hafty proponują te gazetki, można patrzeć i patrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafty cudne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne te hafciki:) a najbardziej podoba mi się ten w kolorkach różowo fioletowych:) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudności powstają z haftów na plastikowej kanwie - coś niesamowitego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak interesują cie takie hafty to niektóre mam w swoim zbiorze .. Napisz..

      Usuń
  9. Ależ cuda!!!!Oby zakup się udał:)Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Violus, ja tez napisalam do Ciebie na maila...pozdrawiam i podziwiam te haftowane cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne te wyszywanki kocham koszyczek i woreczek z rozowymi kwiatkami country!
    Zycze udanego zakupu Violus
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne:)))kanwa plastikowa jakoś do mnie nie przemawiała dopóki na zobaczyłam tych cudeniek:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz uważam ze służba zdrowia -bynajmniej u nas ogromnie bagatelizuje wiele rzeczy.Traktuje sie pacjentów na sztuki.Nie składaja złamań tylko zalewaja w gips a później łamią i ustawiają chirurgicznie,kpina po prostu.W nadgarstku miała skrzywiona pod katem ręke i tak by sie zrosła.Dzieki za Twoje słowa.Miłego wieczoru-aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi Viola!
    That piano jewelry box is so pretty! And I love that little bag in red with the deer on it. Thank you for stopping by my blog. It's always so exciting for me to have you come visit from Poland. Vanna

    Witam Viola!
    To pole biżuteria fortepian jest tak piękna! I kocham tą małą torebkę w kolorze czerwonym z jelenia na jej temat. Dziękuję za zatrzymanie się na moim blogu. To zawsze bardzo ekscytujące dla mnie, abyś wszedł odwiedzić z Polski. Vanna

    OdpowiedzUsuń
  15. hej :) napisz do Pieguchy o wzorki bo wiem, że na pewno u niej widziałam np ten pierwszy, który poszukujesz :) może udostępni wzorki :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...