zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

poniedziałek, 12 marca 2012

Koszyk

Po dwóch miesiącach przeprosiłam szydełko , patrząc na koszyk świąteczny spróbowałam zrobić osłonkę na doniczkę w wersji większej koszyka ..



Bardzo dziękuje za pomoc w znalezieniu wzorków , TAK MIŁA BYŁA  Chaga    i  xgalaktyka .A Sabince    za przetłumaczenie jak zakupić gazetki ..
Dziękuje wam ślicznie ..

13 komentarzy:

  1. bardzo fajny koszyk, super się komponuje z wnętrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie się prezentuje :)
    abażurek też pięknościowy :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko o czym pomyslisz , umiesz zrealizowac, zdolna z Ciebie rekodzielniczka,,slicznie wyszedl koszyk-oslonka.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne koszyczki :))) Wersja maxi jest pomysłowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Troche Ci tego koszyczxka zazdroszcze , ja juz szydełka zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny koszyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda b. efektownie!
    Pozdrawiam1 Cz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny, bardzo elegancka ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tworzysz z szydełkiem niezły duet-piękne prace powstawają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. koszyczek baaaaardzo mi się podoba:) a ta dama na ścianie-CUDNA!!! pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Violu jeszcze raz dziękuję :)) A szydełko mnie nie lubi :) tym bardziej podziwiam Twoją pracę - rewelacja.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...