zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (41) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (23) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

środa, 19 stycznia 2011

Frywolitki




Jak już pisałam uczyłam się robić frywolitki ,, Zrobiłam parę naszyjników i  kolczyki . A ostatnio robiłam na święta aniołki , ..






4 komentarze:

  1. Bardzo ładne wisiorki, ja nie szydełkuję więc to co tu widzę wręcz mnie zadziwia :) a co do wianków to technika nie jakaś skomplikowana choć pracochłonna, ale efekt strasznie ni się podoba i napewno powstanie takich więcej :) Zapraszam więc do obserwowania mojego bloga i śledzenia dalszych moich poczynań pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczności, wyjątkowo misterna robota. Bardzo podobają mi się Twoje prace i życzę Ci powodzenia i dużo przyjemności w tworzeniu kolejnych.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna praca brak mi słów.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...