zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

piątek, 14 stycznia 2011

JEDEN KOLOR






Parę prac w jednym kolorze ..

5 komentarzy:

  1. Tego ostatniego wzoru nie znam. Efekt niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jednokolorowe hafty! Maja wiele uroku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny chrystus piekna dama wszystkie cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, dzięki za odwiedziny, robisz ciekawe rzeczy, wykorzytując np haft do ozdoby pudelek. Bardzo spodobaly mi się Twoje damy z parasolkami:)Dysponujesz może wzorem? A jeśli nie czy moglabyś zrobic zblizenia swoich haftów??Bedę wdzięczna za ich udostępnienie. mój mail: abily@live.nl

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...