zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

piątek, 21 stycznia 2011

Skoki Adama Małysza

Może nie na temat haftu ale to jest też moje hobby , uwielbiam oglądać skoki a w szczególności Adama Małysza. A nasz mistrz zajął  pierwsze miejsce w Zakopane , Moje marzenie jest to zobaczyć na żywo . A tak jak zwykle przy skokach u mnie bywa zaparzam pyszną kawę w moim ulubionym kubku . I postawiłam go na nowej podkładce a robię ich więcej .

1 komentarz:

  1. Ja też łącznie z moim mężem i córkami kibicujemy Małyszowi;i jest to na szczęście jedyny sport jaki interesuje mojego męża,który mnie nim trochę zaraził:)
    A podkładeczka też piękna,tez oglądając pijemy kawkę,lecz nie mamy takiego fajowego kubka:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...