zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

czwartek, 13 stycznia 2011

Powitanie

Witam wszystkich .
Pomyślałam że i może ja zacznę blogowanie , to i jestem .
Na razie będę się uczyć obsługi to  jest raczej coś innego niż pisanie na forum .
Pozdrawiam wszystkich i zapraszam  do oglądania .
                               Viola

2 komentarze:

  1. sliczne masz prace a najbardziej w serduszko zapadly mi frywolitki pozdrawiam i gratuluje talentu

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie ;o)
    Prace śliczne ;o) czekam na więcej ;o)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...