zdjęcie

zdjęcie

MOJA MANTRA

Postanowiłam napisać moją mantrę , którą będę zawsze powtarzać..·

,,Dziękuje za odwiedziny na moim blogu
i dziękuje za sympatyczne słowa tak miłe mojemu serduchu’’

Obserwatorzy

Etykiety

Biało mi (16) broszki (9) Camea (33) Chusta . (1) dla dzieci (22) dmulka szydełkowa (6) Filc (5) firanka (10) frywolitki (12) kalendarz (7) koronki (3) krzesło (6) kurs (3) Madame (8) niebieskości (40) Nimue (4) oklejanie (33) ozdoby świąteczne (45) Pêle-mêle (8) Poduszki (13) porcelana (25) prezenty (28) SAL. (8) starocia (10) szycie (28) szydełko (115) Toile (54) Victorian (8) wachlarz. (1) widoki (15) wielkanoc (22) Wymianka (7) xx litery (6) xxx (169)

wtorek, 18 stycznia 2011

Pudełka i szkatułki .








Wykorzystanie haftu krzyżykowego nie tylko w obrazkach . Z braku miejsc na ścianach i z braku umiejętności w decupage postanowiłam zrobić takie to pudełka - szkatułki  i chustecznik   ,,..

5 komentarzy:

  1. Chustecznik jest super! Inne pudelka tez calkiem, calkiem:) Sama wymyslalas czy korzystalas z gotowych wzorow?
    Pozdrawiam
    Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za odwiedziny .
    Chustecznik i ostatnie pudełko jest zrobiony z gotowego wzoru , a resztę sama wymyśliłam ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko z aniołkiem wygląda świetnie.
    Zresztą nie tylko ono.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju nie mogę uwierzyć,one są cudniaste;jestem pełna podziwu:zdolna jesteś niesłychanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. są wspaniałe!! każde! a chustecznik jest naprawdę zaskakujący:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...